Vašou úlohou je naprogramovať prázdny hrací plán hry Sudoku na čo najmenší počet príkazov. Riešenie musí byť vytvorením procedúry, ktorá tento hrací plán nakreslí a nemožno použiť už predkreslený obrázok.
Vzor, ako by mal hrací plán vyzerať:
Do počtu príkazov nepočítame viem názov_procedúry a koniec a číselné parametre či už vo forme čísla alebo premennej.
Celkové poradie
- Čajka 9. A 18
- Petróc 7.A 21
- Micheĺ 9.A 22
- Varinský 7.A 29
- Richnavský 31
Poradie podľa jednotlivých tried
9.A
- Čajka 18
- Micheľ 22
- Richnavský 31
- Krajňáková 39
- Sabovčíková a Genčiová 91
- Kalina 98
7. A
- Petróc 21
- Varinský 29
- Melicherová 31
- Gbúrová 32
- Lukáč, Orosz 75
- Bucher 85
7. B
- Sremaňák 40 (Patrikove riešenie zverejním, ako jediný použil parameter, ktorý určuje, aký veľký bude hrací plán)
- Jakubčák 56
- Šašala – veľa 🙂
Učiteľ TM 17. Pôvodne som mal 21, keď Petróc dosiahol rovnaký počet, ešte som to zredukoval.